loading...
دانلود
امیر بازدید : 347 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد. Future Soldier قصد داشت تا بعد از نیم دهه، عطش عاشقان این سبک را سیراب کند و خوشبختانه چیزی که عرضه شد ترکیبی از تاکتیک، مخفی‌کاری و شوتر است که با تعادلی مناسب Future Soldier را نه به یک تاکتیکال شوتر ناب، بلکه به یک Stealth Shooter بسیار خوب تبدیل کرده است.

از زمان معرفی Future Soldier طرفداران پر و پا قرص این سبک نگران این بودند که مبادا این عنوان به یکی دیگر از قربانیان کژوالیسم تبدیل شده و یکی دیگر از شوترهای تکراری این سال‌ها را شاهد باشیم. اما Future Soldier راه خود را جدا کرده است؛ خبری از گذاشتن دست روی ماشه و شلیک‌های بی هدف نیست، بدون طرح یک نقشه و برنامه‌ ریزی بیش از چند ثانیه زیر آتش دشمن دوام نخواهید یافت. همکاری گروهی، مخفی ماندن از چشم دشمن و استفاده درست و به موقع از Gadget های پر تعداد Ghost  رمز موفقیت شما در پیش‌برد بازی خواهد بود.

امیر بازدید : 429 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

(91/3/23) تغییرات:

کرک جدیدتر اضافه شد.

بازی Max Payne 3 قسمت سوم از سری بازی های پرطرفدار مکس پین است و پس از چند سال که از انتشار قسمت دوم آن می گذرد، ارائه شده است. کاراکتر اصلی بازی یعنی مکس این بار در نیویورک شغلی ندارد و به عنوان یک محافظ شخصی در سائوپائولو برزیل زندگی خواهد کرد. مکس با ظاهری متفاوت و البته جذاب تر و در حالی که موهای سر خود را تراشیده و به مسکن و مشروب خوری روی آورده است در بازی حضور دارد. طراحی فوق العاده و بازسازی فضای نیویورک، کوچه های تنگ و باریک، فضاهای تیره با نور پردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود از عوامل نوآوارنه و فیلم گونه در مکس پین 1 و 2 بود که به همراه ویژگی هایی مانند نشانه گیری های خودکار (شما فقط حدود هدف را تعیین می کنید) و پرش به صورت حرکت اهسته (Slow Motion) زیبایی و سرعت را در بازی دو چندان می کردند.

امیر بازدید : 298 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

1Penguin 100 Cases یک بازی فکری و در عین حال سرگرم کننده است که شما در آن به کمک یک پنگوئن خواهید شتافت تا در کارهای روزمره مانند مرتب کردن وسایل خانه و پیدا کردن اشیا گمشده و همچنین حوادث مختلفی که اتفاق می افتد مانند یافتن راه برگشت به خانه هنگام بازگشت از نیوزیلند و ... به او کمک کنید. در بازی با کاراکترهای متفاوت و جذاب دیگری نیز آشنا خواهید شد که هر یک مشکلات خاص خود را دارند و پنگوئن نیز تلاش می کند تا به آن ها کمک کند. مراحلی که در سبک بازی های Hidden Object طراحی شده اند و پازل های چالش برانگیز بازی ساعت ها ذهن شما را درگیر خود خواهد نمود.

امیر بازدید : 568 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

*** برای اولین بار میان وبلاگ و سایت های ایرانی ***


همه ما می دانیم که EA در 2 سال گذشته وارد مبارزه ای جدی شده تا بتواند Activision و سری Call of Duty را با عنوان هایش از محوریت توجه همگان خارج کند. این کمپانی با عرضه Battlefield 3 اولین قدم ها را برای این کار برداشت، اما Activision نشان داد که بیدی نیست که با این بادها بلرزد! مبارزه BF3 با MW3 به پایان رسید، اما صنعت گیم باید خودش را برای راند دوم مبارزه این دو کمپانی حاضر کند. در حالیکه Activision سعی دارد اطلاعات مختصری از Black Ops 2 منتشر کند، EA نسخه بعدی سری بازی های Medal of Honor را با نام Warfighter معرفی کرد. 2012، سالی است که MOH جدید روبروی Treyarch قرار می گیرد و ناشران این دو بازی قرار است نبرد سختی را با هم داشته باشند.
امیر بازدید : 4944 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است

امیر بازدید : 6553 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

پس از انتشار بازی کالاف دیوتی بلک آپس 2 گروه اسکیدرو کرکی برای این بازی ساخت که کرک قوی نبود و مشکلات بازی رو از بین نمیبرد. بعد بازم گروه اسکیدرو کرک FIX بازی رو ساخت که بازم کرک خوبی نبود. در همین حال گروه 3DM دست به کار شده و کرک جدیدی برای این بازی ساخته که میشه گفت تقریبا تمامی مشکلات بازی رو حل میکنه. با ریختن این کرک در محل نصب بازیتون دیگه مشکل سیاه شدن صفحه، لگ زدن بازی، بهتر عمل کردن بازی و ...

امیر بازدید : 793 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

حتما بازی محبوب GTA San Andreas رو که اسم فارسی سرقت بزرگ اتو مبیل هست رو بازی کردید.

این بازی مراحل سیار زیاد و سختی دارد که در سه شهر اتفاق می افتد. بسیاری از هم وطنان عزیز در این مراحل گیر می کنند ولی ما این کار را ساده کردیم شما با دانلود سیو تمام شده این بازی به راحتی میتوانبد به سه شهر بروید از کارایی ها ی جدیدی که باز شده است استفاده کنید و ...

امیر بازدید : 496 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
(90/9/5) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.
در این نسخه مشکل زبان نصب بازی حل شده است.

Need for Speed: The Run نسخه جدید از سری بازی  های Need for Speed توسط EA Game عرضه شد. استدیوی Black Box که سازنده این سری بازی می باشد حدود سه سال یعنی پس از عنوان Undercover کار می کنند.این استدیو که سعی داشته داستان را با سری Need for Speed وارد کند و در Need for Speed: The Run به این مساله دست پیدا کرده است.اما چیزی که در این نسخه قابل توجه است، خارج شدن از ماشین و بازی با شخصیت داستان می باشد. موتور این بازی همان موتور Frostbite 2 که بازی معروف Battlefield 3 با آن ساخته شده است. به گفته سازندگان این بازی مسیر های بازی دو برابر Need for Speed قبلی یعنی حدود 300 کیلومتر می باشد و همچینین در دمو های قبل از بازی شاهد اضافه شدن ماشین های جدیدی نظیرFord Shelby GT500 Super Snake، BMW M3 E30 Sport Evolution، McLaren MP4-12C بودیم. شما در این بازی به راحتی می توانید یک Porsche همانطور که در NFS هست برانید و در سر پیچ ها بسیار نرم پیچید و اگر با یک پرش بلند ماشین چپ کند و خراب شود شما قادر هستید با استفاده از گزینه Rewind مسابفه را به عقب برگردانید و یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مرورگر را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 1,181
  • بازدید سال : 14,500
  • بازدید کلی : 377,302
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم