loading...
دانلود
امیر بازدید : 325 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)


توضیحات بازی :

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین

امیر بازدید : 264 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

توضیحات بازی :

Assassin's Creed III نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

در Assassins Creed 3 شما در نقش Connor که یک دورگه انگلیسی-آمریکایی است در دوران قرن 18 و در خلال انقلاب آمریکا باید ماموریت های خود را انجام دهید. گرافیک بازی در سطح بالایی است و گیم پلی بازی بسیار آزادانه طراحی شده است، همچنین نبردها و درگیری های بازی بسیار نرم و روان است.

امیر بازدید : 274 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

این چیتهم برای خودش خوبه ولی به پای basic hax نمی رسه!
=====================================

از امکانات این چیت :

1- باز کردن تمام پرک ها و پرستیژ ها
2- باز کردن تمام اسلحه ها و ...
3- name tag
4- crosshair
5- always uav
6- aim assist

====================================
این چیت تست شده و سالم می باشد. هم چنین تا تاریخ 26 شهریور ناشناخته بوده . (عمرا به این زودی دیتکت شه)

امیر بازدید : 499 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

رای دوستانی که بازی های کالاف 6 و 8 یا همون mw3 , 2 رو آنلاین بازی می کنن یه رادار با ظاهر و قیافه ی جدیدتر و حرفه ای تر برای دانلود میذارم . برای نصب این رادارها فقط کافیه که فایل های داخل پوشه رو در فایل مربوطه جاگذاری کنید.

از داخل پوشه main که در محل نصب بازی قرار داره فایل iw_01 رو با نرم افزار winrar باز کنید و سپس محتویات فایلی مه دانلود کردید اونجا کپی کنید و تموم...

امیر بازدید : 809 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

سلام امروز هک بازی call of duty modern warfare 3 رو براتون میذارم .

این یه هک برای این بازی درحالت انلاین است .(روش التر)

این هک no recoil نام داره و وقتی با تفنگی شلیک میکنی هیچ تکونی تفنگ نمی خوره

فقط هک رو دانلود کنید و iw5m رو انتخاب کنید وکلید home رو فشار بدید.

امیر بازدید : 476 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.
توجه مهم:
در صورتی که می خواهید مجددا از آپدیت آنلاین استفاده کنید باید Kaspersky lab update servers را انتخاب کنید.

 نکات:
1- این فایل بر روی نسخه 2012 12.0.374 تست شده است و ممکن است بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار کند.
2- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند.
3- فایل تا حداکثر ممکن فشرده شده است.

امیر بازدید : 508 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
(91/8/22) تغییرات:

نسخه اصلاح شده جایگزین شد.

Activision و استودیوی بازیسازی یوروcom پنجاهمین سالگرد تولد جیمز باند (James Bond) را با ساخت یک بازی اول-شخص از این سری محبوب جشن می گیرند. بازی ای که تنها روی یک شخصیت از فیلم های ساخته شده از جیمز باند تمرکز ندارد و حتی به 5 نفر نیز اکتفا نکرده و ما در آن با 6 شخصیت مختلف که تاریخ جیمز باند را به نمایش درمی آورند، روبرو هستیم. باید این موضوع را در نظر داشت که حضور این شخصیت ها چیز بدی در بازی نخواهند بود، اما نمایش بازی ای که هر کدام از این شخصیت ها در آن خوب ظاهر شوند، کار سختی است.


در 007 Legends شاهد Set Peaceهای مختلفی هستید که صحنه های اکشن نفس گیری را به نمایش درمی آورند. بازی در این قسمت ها هیچ محدودیتی را رعایت نکرده و انواع و اقسام درگیری ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از صحنه های جالبی که به تازگی از این عنوان به نمایش درآمده، مربوط به شخصیت گوستاو گریوز (Gustav Graves) از فیلم Die Another Day بود. این صحنه شبیه آن چیزی درآمده بود که قبلاً در بازی Fight Night شاهد بودیم و حالت اول-شخص بازی نیز کمک می کرد که جاخالی دادن از حمله های مختلف هیجان انگیز باشد.

امیر بازدید : 928 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

ویژگی های بازی Devil May Cry 3: Special Edition:
- داستانی جذاب
- گرافیک فوق العاده
- نمایش دمو های زیبا در جریان بازی
- کنترل راحت کاراکتر بازی
- صدا و موسیقی متن زیبا
- و ...

امیر بازدید : 909 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC + نسخه Blackbox

 

نسخه فشرده شده کم حجم اضافه شد

Resident Evil Operation Raccoon City 2012 blackbox

.

نام بازی: Resident Evil: Operation Raccoon City 2012
پلتفرم : PC
ژانر: Action Adventure
تاریخ انتشار جهانی : ۱۵ May 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Slant Six Games
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد

بالاخره نسخه جدید بازی رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC کامپیوتر منشتر شد. این نسخه از بازی های محبوب رزیدنت اویل، ماموریت شهر راکون (اپریشن راکون سیتی Operation Raccoon City ) نام دارد. سبک این بازی ترسناک و تیراندازی سوم شخص می باشد.

داستان بازی این گونه است که شهر راکون پس از انتشار ویروس T در سطح شهر، دچار طغیان شده‌ است. شهروندان به سرعت به ویروس T مبتلا شده و تبدیل به Zombie می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت Umberella ساخته شد. شما در این بازی به عنوان یکی از مامورین تیم U.S.S وظیفه دارید شهروندان شهر راکوون را که به ویروس تی مبتلا شده اند از بین ببرید تا جلوی انتشار ویروس را بگیرید. در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواهند داشت که در سری‌ های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مرورگر را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 1,191
  • بازدید سال : 14,510
  • بازدید کلی : 377,312
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم