loading...
دانلود
امیر بازدید : 2510 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Sword of the Stars II

دانلود بازی Sword of the Stars II Enhanced Edition + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک SKIDROW ***

نسخه دوم بازی Sword of the Stars آمد. در این نسخه سیستم انتخاب نژاد بهبود یافته است. در این نسخه آواتار های جدیدی به بازی اضافه شده اند و موسیقی جذابتر از گذشته و صدای متفاوت از دیگر جذابیت های اضافه شده است. مدال های جدیدتر برای کشتی و سفینه های جنگی هم قرار گرفته است و شما می توانید و با گسترش ناوگان خو د در کهکشان ، امپراتوری خود را بسازید. تحقیق های جنگی و مختلف جدید هم در بازی قرار گرفته است که که مبتنی با جنگ های واقعی زمان می باشد. در این نسخه بازی جناح جدید که قبلا زیر دست بود ، حالا برای انتقام آمده! شما می توانید ساختمان هایخود را بر روی صخره و سنگ های بزرگ فضایی بسازید تا منابع درست کردن سفینه فضایی را داشته باشید و برای جنگ ها اماده باشید. آیا می توانید دشمنان خود را شکست دهید؟

امیر بازدید : 1982 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7577402896/www_dlrf_blogfa_com.jpg

پس از انتشار بازی کالاف دیوتی بلک آپس 2 گروه اسکیدرو کرکی برای این بازی ساخت که کرک قوی نبود و مشکلات بازی رو از بین نمیبرد. بعد بازم گروه اسکیدرو کرک FIX بازی رو ساخت که بازم کرک خوبی نبود. در همین حال گروه 3DM دست به کار شده و کرک جدیدی برای این بازی ساخته که میشه گفت تقریبا تمامی مشکلات بازی رو حل میکنه. با ریختن این کرک در محل نصب بازیتون دیگه مشکل سیاه شدن صفحه، لگ زدن بازی، بهتر عمل کردن بازی و ...

 

امیر بازدید : 7446 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (1)

http://img.p30download.com/mobile/480x320/2012/12/1354781598_2.jpg

بازی جذاب و دیدنی FIFA 2013 توسط کمپانی EA برای موبایل منتشر شده است. این بازی با داشتن آخرین تغییرات در دنیای فوتبال و ویژگی های منحصر به فرد، آن را به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل کرده است. ساخت تیم اختصاصی، پیوستن به باشگاه ها، بازی آنلاین چند نفره و... از ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

امیر بازدید : 1144 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

http://img.p30download.com/mobile/480x320/2012/07/1342780899_the.dark.knight.rises.1.jpg

(91/9/15) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.0.3
- سازگار شده با iPhone 4

نتیجه حماسی فیلمساز معروف کریستوفر نولان یعنی فیلم بتمن با الهام از آن به گوشی های هوشمند می رسد تا شما هم بتوانید در کمک رسانی به مردم همچون بتمن نقش آفرینی کنید. بازی بسیار جذاب و هیجانی که شما را جذب خود خواهد کرد.

امیر بازدید : 1224 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

ویندوز ایکس پی یکی از سیستم عامل هایی است که توسط شرکت Microsoft ساخته شده است و در جهان نصبت به سیستم عامل های دیگر خیلی محبوب تر است.Microsoft پس از ساختن ویندوز XP به همراه Sevice Pack 2 ویندوز Vista را ساخت این ویندوز که میان مردم زیاد ترفدار پیدا نکرد شرکت Microsoft نسخه ی سوم ویندوز XP را ساخت.نصب این ویندوز روی رایانه کمی سخت بود و بیشتر مردم برای نصب این سیستم عامل به دکان های رایانه ای مراجعه می کردند،پس ما بر آن شدیم با گذاشتن راهنمای نصب ویندوز XP نصب این سیستم عامل را برای مردم ایران آسان سازیم.

امیر بازدید : 1163 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه pc بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل 3) نیز منتشر شد تا علاقه مندان دوباره به اوج هیجان خود نزدیک شوند !

بازی فوق العاده پرطرفدار, زیبا و جذاب با گرافیک و داستانی خیره کننده!

توضیحات بازی :

Assassin's Creed III نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

در Assassins Creed 3 شما در نقش Connor که یک دورگه انگلیسی-آمریکایی است در دوران قرن 18 و در خلال انقلاب آمریکا باید ماموریت های خود را انجام دهید. گرافیک بازی در سطح بالایی است و گیم پلی بازی بسیار آزادانه طراحی شده است، همچنین نبردها و درگیری های بازی بسیار نرم و روان است.

 

امیر بازدید : 1166 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

پس از سالها انتظار بازی جدید و پرطرفدار هیتمن 2012 - (آمرزش گناه) رسید!

ایده های نوین , اکشن منطقی و جذاب, داستان پر کشش و...همگی در نسخه جدید بازی هیتمن!

علاقه مندان به بازیهای رایانه ای این بازی جذاب را از دست ندهید!

توضیحات بازی :

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد .

بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.

Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.

تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.

در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگردد.

مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 26 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 2900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

امیر بازدید : 1141 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
http://istgahdownload.persiangig.com/forghond/1314188831_itunes.jpg

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت iPod, iPhone و Apple TV است که به وسیله آن قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود.
iTunesدر واقع قادر خواهد است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

امیر بازدید : 1151 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

 

حتما تاحالا بازي call of duty 6 رو بازي كرديد. يكي از مشكل هاي كه بيشتر اين بازيها دارند توي مرحله ي 13 اون بازي پچ ميخواد و از بازي ميپره بيرون. خوب ما اين مشكل را حل كرديم با دانلود اين پچ اين بازي خيلي خوب مرحله ي 13 رو مياره.

امیر بازدید : 2199 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

امیر بازدید : 3525 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

بازی خاطره انگیز جی تی ای یکی از پر ترفدارترین بازی های جهان به شمار میرود و از نسخه ی سن آندرس بازی تا حالا بسیار تغییر کرده است. این بازی در نسخه ی 3 خود یعنی سن آندرس تبدیل به یکی از پر ترفدار ترین بازی های جهان شد و این بازی شرکت سازنده ی بازی یعنی Rocstar Game انگیزه ای شد که بازی را در نسخه ی 4 یعنی IV سعی کند که از نظر گرافیک و گیم پلی بالا ببرد و حالا نسخه ی 5 بازی یعنی V بازی بسیار زیبا شده است. شما در این تریلر شاهد آن خواهید بود که بازی از چه گرافیکی برخوردار است و نمی شهر چطور ساخته شده است. این تریلر به صورت HD قرار گرفته است تا شما عزیزان با کیفیت بالا این تریلر را مشاهده کنید.

امیر بازدید : 675 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

همیشه در هر سال نسخه جدید از سری بازی های ندای وظیفه وارد بازار میشود و همیشه هر نسخه رکورد جدیدی از فروش را در جهان جابجا میکنند. هم اکنون نسخه جدید این بازی تا 21 روز دیگر با اسم Black Ops 2 وارد بازار میشود، این بازی در پیشفروش خود رکورد جهان را جا بجا کرده است و پر فروش ترین بازی جهان شده است. این بازی در سال 2025 و 1990/1980 اتفاق میافتد. شما در این تریلر صحنه هایی از داستان و صحنه های سینماتیک بازی را مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد میکنم که این تریلر زیبا را از دست ندهید!
تصاویری از تریلر بازی:

امیر بازدید : 342 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

(91/8/17) تغییرات:

اضافه شدن ورژن جدید Mozilla Firefox 17

Mozilla Firefox رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه این نرم افزار محبوب را از سایت دانلود دریافت نمایید.

امیر بازدید : 335 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
امیر بازدید : 327 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

(91/8/15) تغییرات:

- کرک کامل با عنوان PD Activator 8 v2.0 با قابلیت فعال سازی ویندوز و رفع محدودیت های قسمت Personalization ویندوز بر روی سایت قرار گرفت چنانچه از کرک قبلی PD Activatior استفاده کرده اید ابتدا آن را UnInstall نموده و سپس اقدام به نصب این نسخه نمایید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

امیر بازدید : 260 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)


موس بی سیم طرح اپل

فوق العاده سبک و با کیفیت

شیک ترین و حرفه ای ترین موس عرضه شده در جهان ...


با سیم های دست و پاگیر موس های قدیمی خداحافظی کنید!

شما می توانید با استفاده از موس بی سیم اپل تا 8 متر


 دور از رایانه، ویندوزتان را کنترل کنید ...


با خاصیت آیرودینامیکی فوق العاده جهت جلوگیری از خستگی دست

برای اولین بار در ایران همراه با 6 ماه گارانتی تعویض


قیمت : 36000 تومان

موس بی سیم و یا همان وایرلس اپل یکی از جدیدترین موس های عرضه شده در جهان می باشد که طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. این موس که دارای زیبایی بی نظیری بوده فوق العاده با کیفیت و سبک نیز می باشد. موس بی سیم اپل دارای خاصیت آیرودینامیکی می باشد که باعث می شود دست شما هنگام کار با رایانه هیچگاه احساس خستگی نکند.
از دیگر ویژگی های این موس برد 8 متری آن می باشد که شما با استفاده از آن می توانید تا 8 متر دور از رایانه ، ویندوزتان را کنترل نمایید. موس اپل دارای بسته بندی اورجینال و شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

قیمت : 36000 تومان

امیر بازدید : 276 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

با خرید از ما ،مارا حمایت منید

 

 

برای خرید لطفا روی عکس کلیک نمایید

قیمت فقط:36.000تومان

برای خرید لطفا روی عکس کلیک نمایید

قیمت فقط:25.000

 


برای خرید روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط:10.000تومانت

برای خرید روی تصویر کلیک کنید

قیمط فقط:17.500



برای خرید روی تصویر لطفا کلیک کنید
اولین نفر باشید

قیمت فقط6.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمط فقط6.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط5.900تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط5.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک نمایید
قیمت فقط 4.500تومان


اولین نفر باشید
اورجینال
قیمط فقط6.500

برای خرید لطفا روی عکس کلیک کنید

 

امیر بازدید : 308 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.

امیر بازدید : 407 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

F1 2012 از سری بازی های ماشین سواری F1 می باشد.این بازی به وسیله موتور EGO Engine 2.0 ساخته و شرکت Codemasters آن را انتشار داده است.در این بازی نقشه های جدید اضافه شده است که این نقشه ها بر گرفته از دو شهر آمریکا می باشد.گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبل پیشرفت زیادی داشته اما بر روی جزئیات بازی به خوبی کار نشده است.در این بازی 12 تیم و 24 راننده وجود دارد که باعث بالا رفتن هیجان مسابقات می شود.

امیر بازدید : 306 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

امیر بازدید : 680 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نر امفزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش هایمالتی مدیا گرفته تا انواعتبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

امیر بازدید : 265 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام من 2 تا وبلاک دارم که دومیش اینه ممنون میشم که ب ه وبلاگ اولم برین سنر بزنید

                                                           وب شماره1

امیر بازدید : 1640 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

برای اجرای بازی های سه بعدی نیاز است که DirectX را نصب کنید، در صورتی که نسخه ی نصب شده قدیمی باشد، ممکن است اصلاٌ بازی اجرا نشود! معمولاً به همراه سی دی های بازی نسخه مورد نیاز همان بازی نیز عرضه میشود و شما با نصب آن می توانید بازی کنید.

Microsoft DirectX مجموعه ای از رابط های برنامه کاربردی (application programming interfaces (API است که برای اداره کردن وظایف مربوط به برنامه های چند رسانه ای، به ویژه برنامه ریزی بازی و ویدئو، در پایگاه مایکروسافت است. در اصل، اسم های این " رابط های برنامه کاربردی" (API's) تماما با Direct شروع می شوند، از قبیل Direct3D, DirectDraw، DirectMusic, DirectPlay, DirectSound و به همین منوال. DirectX، بعد، اصطلاح کلی برای تمام این رابط های برنامه کاربردی Direct و چیزی شد، و آن اصطلح اسم کلی این مجموعه شد. بعد از معرفی Xbox، مایکرسافت رابط های برنامه کاربردی برای طراحی بازی چند پایگاهی را از قبیل XInput، که برایمل کردن و یا جایگزین کردن اجزا تکی DirectX طراحی شده اند منتشر کرد.

امیر بازدید : 594 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

همه ما می دانیم که EA در 2 سال گذشته وارد مبارزه ای جدی شده تا بتواند Activision و سری Call of Duty را با عنوان هایش از محوریت توجه همگان خارج کند. این کمپانی با عرضه Battlefield 3 اولین قدم ها را برای این کار برداشت، اما Activision نشان داد که بیدی نیست که با این بادها بلرزد! مبارزه BF3 با MW3 به پایان رسید، اما صنعت گیم باید خودش را برای راند دوم مبارزه این دو کمپانی حاضر کند. در حالیکه Activision سعی دارد اطلاعات مختصری از Black Ops 2 منتشر کند، EA نسخه بعدی سری بازی های Medal of Honor را با نام Warfighter معرفی کرد. 2012، سالی است که MOH جدید روبروی Treyarch قرار می گیرد و ناشران این دو بازی قرار است نبرد سختی را با هم داشته باشند.

امیر بازدید : 27982 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است

 

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون 15 ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

امیر بازدید : 1340 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment تولید و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است.

امیر بازدید : 388 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

ویندوز ایکس پی یکی از سیستم عامل هایی است که توسط شرکت Microsoft ساخته شده است و در جهان نصبت به سیستم عامل های دیگر خیلی محبوب تر است.Microsoft پس از ساختن ویندوز XP به همراه Sevice Pack 2 ویندوز Vista را ساخت این ویندوز که میان مردم زیاد ترفدار پیدا نکرد شرکت Microsoft نسخه ی سوم ویندوز XP را ساخت.نصب این ویندوز روی رایانه کمی سخت بود و بیشتر مردم برای نصب این سیستم عامل به دکان های رایانه ای مراجعه می کردند،پس ما بر آن شدیم با گذاشتن راهنمای نصب ویندوز XP نصب این سیستم عامل را برای مردم ایران آسان سازیم.

امیر بازدید : 325 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)


توضیحات بازی :

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین

امیر بازدید : 264 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

توضیحات بازی :

Assassin's Creed III نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

در Assassins Creed 3 شما در نقش Connor که یک دورگه انگلیسی-آمریکایی است در دوران قرن 18 و در خلال انقلاب آمریکا باید ماموریت های خود را انجام دهید. گرافیک بازی در سطح بالایی است و گیم پلی بازی بسیار آزادانه طراحی شده است، همچنین نبردها و درگیری های بازی بسیار نرم و روان است.

امیر بازدید : 274 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

این چیتهم برای خودش خوبه ولی به پای basic hax نمی رسه!
=====================================

از امکانات این چیت :

1- باز کردن تمام پرک ها و پرستیژ ها
2- باز کردن تمام اسلحه ها و ...
3- name tag
4- crosshair
5- always uav
6- aim assist

====================================
این چیت تست شده و سالم می باشد. هم چنین تا تاریخ 26 شهریور ناشناخته بوده . (عمرا به این زودی دیتکت شه)

امیر بازدید : 499 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

رای دوستانی که بازی های کالاف 6 و 8 یا همون mw3 , 2 رو آنلاین بازی می کنن یه رادار با ظاهر و قیافه ی جدیدتر و حرفه ای تر برای دانلود میذارم . برای نصب این رادارها فقط کافیه که فایل های داخل پوشه رو در فایل مربوطه جاگذاری کنید.

از داخل پوشه main که در محل نصب بازی قرار داره فایل iw_01 رو با نرم افزار winrar باز کنید و سپس محتویات فایلی مه دانلود کردید اونجا کپی کنید و تموم...

امیر بازدید : 809 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

سلام امروز هک بازی call of duty modern warfare 3 رو براتون میذارم .

این یه هک برای این بازی درحالت انلاین است .(روش التر)

این هک no recoil نام داره و وقتی با تفنگی شلیک میکنی هیچ تکونی تفنگ نمی خوره

فقط هک رو دانلود کنید و iw5m رو انتخاب کنید وکلید home رو فشار بدید.

امیر بازدید : 476 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.
توجه مهم:
در صورتی که می خواهید مجددا از آپدیت آنلاین استفاده کنید باید Kaspersky lab update servers را انتخاب کنید.

 نکات:
1- این فایل بر روی نسخه 2012 12.0.374 تست شده است و ممکن است بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار کند.
2- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند.
3- فایل تا حداکثر ممکن فشرده شده است.

امیر بازدید : 508 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
(91/8/22) تغییرات:

نسخه اصلاح شده جایگزین شد.

Activision و استودیوی بازیسازی یوروcom پنجاهمین سالگرد تولد جیمز باند (James Bond) را با ساخت یک بازی اول-شخص از این سری محبوب جشن می گیرند. بازی ای که تنها روی یک شخصیت از فیلم های ساخته شده از جیمز باند تمرکز ندارد و حتی به 5 نفر نیز اکتفا نکرده و ما در آن با 6 شخصیت مختلف که تاریخ جیمز باند را به نمایش درمی آورند، روبرو هستیم. باید این موضوع را در نظر داشت که حضور این شخصیت ها چیز بدی در بازی نخواهند بود، اما نمایش بازی ای که هر کدام از این شخصیت ها در آن خوب ظاهر شوند، کار سختی است.


در 007 Legends شاهد Set Peaceهای مختلفی هستید که صحنه های اکشن نفس گیری را به نمایش درمی آورند. بازی در این قسمت ها هیچ محدودیتی را رعایت نکرده و انواع و اقسام درگیری ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از صحنه های جالبی که به تازگی از این عنوان به نمایش درآمده، مربوط به شخصیت گوستاو گریوز (Gustav Graves) از فیلم Die Another Day بود. این صحنه شبیه آن چیزی درآمده بود که قبلاً در بازی Fight Night شاهد بودیم و حالت اول-شخص بازی نیز کمک می کرد که جاخالی دادن از حمله های مختلف هیجان انگیز باشد.

امیر بازدید : 928 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

ویژگی های بازی Devil May Cry 3: Special Edition:
- داستانی جذاب
- گرافیک فوق العاده
- نمایش دمو های زیبا در جریان بازی
- کنترل راحت کاراکتر بازی
- صدا و موسیقی متن زیبا
- و ...

امیر بازدید : 909 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC + نسخه Blackbox

 

نسخه فشرده شده کم حجم اضافه شد

Resident Evil Operation Raccoon City 2012 blackbox

.

نام بازی: Resident Evil: Operation Raccoon City 2012
پلتفرم : PC
ژانر: Action Adventure
تاریخ انتشار جهانی : ۱۵ May 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Slant Six Games
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد

بالاخره نسخه جدید بازی رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC کامپیوتر منشتر شد. این نسخه از بازی های محبوب رزیدنت اویل، ماموریت شهر راکون (اپریشن راکون سیتی Operation Raccoon City ) نام دارد. سبک این بازی ترسناک و تیراندازی سوم شخص می باشد.

داستان بازی این گونه است که شهر راکون پس از انتشار ویروس T در سطح شهر، دچار طغیان شده‌ است. شهروندان به سرعت به ویروس T مبتلا شده و تبدیل به Zombie می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت Umberella ساخته شد. شما در این بازی به عنوان یکی از مامورین تیم U.S.S وظیفه دارید شهروندان شهر راکوون را که به ویروس تی مبتلا شده اند از بین ببرید تا جلوی انتشار ویروس را بگیرید. در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواهند داشت که در سری‌ های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مرورگر را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 14,517
  • بازدید کلی : 377,319
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم