loading...
دانلود
امیر بازدید : 407 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

F1 2012 از سری بازی های ماشین سواری F1 می باشد.این بازی به وسیله موتور EGO Engine 2.0 ساخته و شرکت Codemasters آن را انتشار داده است.در این بازی نقشه های جدید اضافه شده است که این نقشه ها بر گرفته از دو شهر آمریکا می باشد.گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبل پیشرفت زیادی داشته اما بر روی جزئیات بازی به خوبی کار نشده است.در این بازی 12 تیم و 24 راننده وجود دارد که باعث بالا رفتن هیجان مسابقات می شود.

امیر بازدید : 306 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

امیر بازدید : 680 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نر امفزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش هایمالتی مدیا گرفته تا انواعتبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

امیر بازدید : 265 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام من 2 تا وبلاک دارم که دومیش اینه ممنون میشم که ب ه وبلاگ اولم برین سنر بزنید

                                                           وب شماره1

امیر بازدید : 1640 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

برای اجرای بازی های سه بعدی نیاز است که DirectX را نصب کنید، در صورتی که نسخه ی نصب شده قدیمی باشد، ممکن است اصلاٌ بازی اجرا نشود! معمولاً به همراه سی دی های بازی نسخه مورد نیاز همان بازی نیز عرضه میشود و شما با نصب آن می توانید بازی کنید.

Microsoft DirectX مجموعه ای از رابط های برنامه کاربردی (application programming interfaces (API است که برای اداره کردن وظایف مربوط به برنامه های چند رسانه ای، به ویژه برنامه ریزی بازی و ویدئو، در پایگاه مایکروسافت است. در اصل، اسم های این " رابط های برنامه کاربردی" (API's) تماما با Direct شروع می شوند، از قبیل Direct3D, DirectDraw، DirectMusic, DirectPlay, DirectSound و به همین منوال. DirectX، بعد، اصطلاح کلی برای تمام این رابط های برنامه کاربردی Direct و چیزی شد، و آن اصطلح اسم کلی این مجموعه شد. بعد از معرفی Xbox، مایکرسافت رابط های برنامه کاربردی برای طراحی بازی چند پایگاهی را از قبیل XInput، که برایمل کردن و یا جایگزین کردن اجزا تکی DirectX طراحی شده اند منتشر کرد.

امیر بازدید : 593 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

همه ما می دانیم که EA در 2 سال گذشته وارد مبارزه ای جدی شده تا بتواند Activision و سری Call of Duty را با عنوان هایش از محوریت توجه همگان خارج کند. این کمپانی با عرضه Battlefield 3 اولین قدم ها را برای این کار برداشت، اما Activision نشان داد که بیدی نیست که با این بادها بلرزد! مبارزه BF3 با MW3 به پایان رسید، اما صنعت گیم باید خودش را برای راند دوم مبارزه این دو کمپانی حاضر کند. در حالیکه Activision سعی دارد اطلاعات مختصری از Black Ops 2 منتشر کند، EA نسخه بعدی سری بازی های Medal of Honor را با نام Warfighter معرفی کرد. 2012، سالی است که MOH جدید روبروی Treyarch قرار می گیرد و ناشران این دو بازی قرار است نبرد سختی را با هم داشته باشند.

امیر بازدید : 27982 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است

 

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون 15 ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

امیر بازدید : 1340 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment تولید و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است.

امیر بازدید : 388 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

ویندوز ایکس پی یکی از سیستم عامل هایی است که توسط شرکت Microsoft ساخته شده است و در جهان نصبت به سیستم عامل های دیگر خیلی محبوب تر است.Microsoft پس از ساختن ویندوز XP به همراه Sevice Pack 2 ویندوز Vista را ساخت این ویندوز که میان مردم زیاد ترفدار پیدا نکرد شرکت Microsoft نسخه ی سوم ویندوز XP را ساخت.نصب این ویندوز روی رایانه کمی سخت بود و بیشتر مردم برای نصب این سیستم عامل به دکان های رایانه ای مراجعه می کردند،پس ما بر آن شدیم با گذاشتن راهنمای نصب ویندوز XP نصب این سیستم عامل را برای مردم ایران آسان سازیم.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مرورگر را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 1,168
  • بازدید سال : 14,487
  • بازدید کلی : 377,289
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم