loading...
دانلود
امیر بازدید : 1151 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

 

حتما تاحالا بازي call of duty 6 رو بازي كرديد. يكي از مشكل هاي كه بيشتر اين بازيها دارند توي مرحله ي 13 اون بازي پچ ميخواد و از بازي ميپره بيرون. خوب ما اين مشكل را حل كرديم با دانلود اين پچ اين بازي خيلي خوب مرحله ي 13 رو مياره.

امیر بازدید : 2198 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

امیر بازدید : 3524 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

بازی خاطره انگیز جی تی ای یکی از پر ترفدارترین بازی های جهان به شمار میرود و از نسخه ی سن آندرس بازی تا حالا بسیار تغییر کرده است. این بازی در نسخه ی 3 خود یعنی سن آندرس تبدیل به یکی از پر ترفدار ترین بازی های جهان شد و این بازی شرکت سازنده ی بازی یعنی Rocstar Game انگیزه ای شد که بازی را در نسخه ی 4 یعنی IV سعی کند که از نظر گرافیک و گیم پلی بالا ببرد و حالا نسخه ی 5 بازی یعنی V بازی بسیار زیبا شده است. شما در این تریلر شاهد آن خواهید بود که بازی از چه گرافیکی برخوردار است و نمی شهر چطور ساخته شده است. این تریلر به صورت HD قرار گرفته است تا شما عزیزان با کیفیت بالا این تریلر را مشاهده کنید.

امیر بازدید : 675 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

همیشه در هر سال نسخه جدید از سری بازی های ندای وظیفه وارد بازار میشود و همیشه هر نسخه رکورد جدیدی از فروش را در جهان جابجا میکنند. هم اکنون نسخه جدید این بازی تا 21 روز دیگر با اسم Black Ops 2 وارد بازار میشود، این بازی در پیشفروش خود رکورد جهان را جا بجا کرده است و پر فروش ترین بازی جهان شده است. این بازی در سال 2025 و 1990/1980 اتفاق میافتد. شما در این تریلر صحنه هایی از داستان و صحنه های سینماتیک بازی را مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد میکنم که این تریلر زیبا را از دست ندهید!
تصاویری از تریلر بازی:

امیر بازدید : 342 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

(91/8/17) تغییرات:

اضافه شدن ورژن جدید Mozilla Firefox 17

Mozilla Firefox رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه این نرم افزار محبوب را از سایت دانلود دریافت نمایید.

امیر بازدید : 335 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
امیر بازدید : 327 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

(91/8/15) تغییرات:

- کرک کامل با عنوان PD Activator 8 v2.0 با قابلیت فعال سازی ویندوز و رفع محدودیت های قسمت Personalization ویندوز بر روی سایت قرار گرفت چنانچه از کرک قبلی PD Activatior استفاده کرده اید ابتدا آن را UnInstall نموده و سپس اقدام به نصب این نسخه نمایید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

امیر بازدید : 260 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)


موس بی سیم طرح اپل

فوق العاده سبک و با کیفیت

شیک ترین و حرفه ای ترین موس عرضه شده در جهان ...


با سیم های دست و پاگیر موس های قدیمی خداحافظی کنید!

شما می توانید با استفاده از موس بی سیم اپل تا 8 متر


 دور از رایانه، ویندوزتان را کنترل کنید ...


با خاصیت آیرودینامیکی فوق العاده جهت جلوگیری از خستگی دست

برای اولین بار در ایران همراه با 6 ماه گارانتی تعویض


قیمت : 36000 تومان

موس بی سیم و یا همان وایرلس اپل یکی از جدیدترین موس های عرضه شده در جهان می باشد که طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. این موس که دارای زیبایی بی نظیری بوده فوق العاده با کیفیت و سبک نیز می باشد. موس بی سیم اپل دارای خاصیت آیرودینامیکی می باشد که باعث می شود دست شما هنگام کار با رایانه هیچگاه احساس خستگی نکند.
از دیگر ویژگی های این موس برد 8 متری آن می باشد که شما با استفاده از آن می توانید تا 8 متر دور از رایانه ، ویندوزتان را کنترل نمایید. موس اپل دارای بسته بندی اورجینال و شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

قیمت : 36000 تومان

امیر بازدید : 276 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

با خرید از ما ،مارا حمایت منید

 

 

برای خرید لطفا روی عکس کلیک نمایید

قیمت فقط:36.000تومان

برای خرید لطفا روی عکس کلیک نمایید

قیمت فقط:25.000

 


برای خرید روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط:10.000تومانت

برای خرید روی تصویر کلیک کنید

قیمط فقط:17.500



برای خرید روی تصویر لطفا کلیک کنید
اولین نفر باشید

قیمت فقط6.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمط فقط6.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط5.900تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک کنید
قیمت فقط5.500تومان


برای خرید لطفا روی تصویر کلیک نمایید
قیمت فقط 4.500تومان


اولین نفر باشید
اورجینال
قیمط فقط6.500

برای خرید لطفا روی عکس کلیک کنید

 

امیر بازدید : 307 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مرورگر را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 14,488
  • بازدید کلی : 377,290
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم